Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Οι Ανώνυμοι Μελαγχολικοί είναι εδώ και ξεκινούν πάλι από την αρχή...

Η Τετάρτη 4/2, ήταν μια ζοφερή μέρα, καθώς στις 8 το βράδυ καθώς είχα ανοίξει τον Internet Explorer, στον Blogger και στο μέηλ μου για να ενημερωθώ, εισήλθε χάκερ στο λογαριασμό μου, με αποτέλεσμα, να σβήσει όλες μου τις επαφές στην διεύθυνση αλληλογραφίας μου, τα εισερχόμενα μηνύματα, να αλλάξει κωδικούς εισόδου σε διάφορες σελίδες μου και το χειρότερο, να εισέλθει στα ιστολόγια και να διαγράψει τα δυο προσωπικά μου, όπως και το ομαδικό των Ανωνύμων. Από σημειώσεις που άφησε γεμάτες από βωμολοχίες, φάνηκε πως έμεινε μέσα στις σελίδες μου μέχρι τις 11 το βράδυ.

Το τι συνέβη κατ' ουσίαν το αντιλήθφηκα την επόμενη, μετά από υπόμνηση από το φιλικό ιστολόγιο του Χαμομηλιού και σχεδόν αρρώστησα από την ανήθικη πράξη του νεαρού που θέλησε να διασκεδάσει την ανία του, σβήνοντας προσωπικά μου δεδομένα και κόπους πέντε ετών στα προσωπικά μου ιστολόγια και τριών εδώ, στους Α.Μ.

Οι σελίδες ξαναδημιουργήθηκαν και είμαστε στην αναζήτηση των παλαιότερων ποστς για να μπορέσουμε να διασώσουμε τα όσα γράψαμε. Θα πάρει χρόνο, μα δεν απογοητευόμαστε για το αποτέλεσμα.

Καλή μας συνέχεια και ας ελπίσουμε πως δεν θα ξαναεπαναληφθεί κάτι τέτοιο στο μέλλον.

Μαριαλένα
7/2/2009

Υ.Γ. Ενα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη των Α.Μ., τους αγαπητούς φίλους Museum και Stardust30, που με προθυμία βοήθησαν για την ανασυγκρότηση των ιστολογίων που διαγράφηκαν από τον εισβολέα.

Υ.Γ.2. Ό,τι παλαιότερες αναρτήσεις βρίσκετε μέσα από την αναζήτησή σας στο διαδύκτιο για τις προσωρινά αποθηκευμένες μνήμες των δημοσιεύσεών μας (cache), παρακαλούμε να τις ανεβάζετε με την ημερομηνία που αρχικά είχαν καθώς και με τον ίδιο τίτλο όπως πριν.

8 σχόλια:

  1. Κατ'αρχήν συγχαρητήρια για την μεγάλη προσπάθεια ανάκτησης και Ανάστασης των Ανωνύμων. Μαριαλένα είσαι ηρωίδα. Μαζί με τους φίλους συνοδοιπόρους δώσατε μάχη με το χρόνο ώστε οι Ανώνυμοι να παραμείνουν ζωντανοί. Το νέο lifting μου αρέσει πολύ!! Είναι πλέον περισσότερο φωτεινό αισιόδοξο και χαρούμενο.
    Τώρα να πώ την αλήθεια δεν μπορώ να πώ πως κατάλαβα πώςς μπορώ να βρώ τα παλιά μου ποστ (δεν είναι και λίγα) Αν μπορείς να με βοηθήσεις θα το εκτιμόυσα. Στέιλε μου στο προσωπικό ταχυδρομείο Μαριαλένα
    (άντε γιατί αισθάνθηκα ότι ορφάνεψα ξαφνικά)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σάκη μου καλημέρα και από εδώ! Νομίζω πως ήταν καιρός για μια αισθητική ανανέωση στη σελίδα μας, πετάμε συμβολικά όλοι εμείς, σαν τα πουλιά που περιδιαβαίνουν ουρανό και γη.

    Θα σου πω πως λειτουργεί το σύστημα, εγώ ήδη έχω βρει ελάχιστα μεν κείμενα των Ανωνύμων, αλλά από χθες το βράδυ, μέχρι τις 6 το πρωί που δούλευα εδώ, ασχολήθηκα με το να αρχίσω να εμπλουτίζω τη σελίδα με τα χρήσιμα λινκς που χρειάζονται.

    Μέχρι το βράδυ, θα βλέπετε να εμπλουτίζεται, αλλά τώρα πια, θέλει υπομονή να το φέρουμε στη κατάσταση που ήταν μέχρι την επίθεση του εισβολέα. Θα το παλέψουμε όμως, έτσι δεν είναι?

    Φιλιά σε όλους και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένοι μας φίλοι,
    πολύ όμορφο το νέο site.
    Καλη δύναμη και θα μαζευτούν όλες οι παλιές αναρτήσεις.

    Θα ήθελά να πω γι' αυτούς τους αχαρακτήριστους που κάνουν αυτά. Καταστρέφουν κόπους ζωής και καταθέσεις ψυχής, χωρίς λόγο. Αυτό, το χωρίς λόγο, είναι το χειρότερο. Δεν είναι εκδίκηση, δεν είναι μίσος, ούτε φθόνος. Είναι αναλγησία. Κάνουν το κακό από χόμπυ. Χωρίς λόγο. Απαράδεκτοι.

    Λυπηθήκαμε πολύ. Αλλά είδαμε την καινούρια ιστοσελίδα και χαρήκαμε πολύ περισσότερο. Είναι τόσο όμορφη, γλυκειά. Μια γλυκειά μελαγχολία που δεν σε ρίχνει όμως, ίσα - ίσα σου δίνει ελπίδα.

    Όλα καλά.
    Τίποτα δεν κατάφεραν οι ανάητοι. Τίποτε απολύτως.

    Σας αγαπάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητό μας Χαμομηλάκι,

    σας ευχαριστούμε από καρδιάς που είστε συμπαραστάτες μας όχι μόνο τώρα στα δύσκολα, αλλά και στη πορεία μας, να εκφραζόμαστε μέσα από την αλήθεια της ψυχής μας. Αν δεν ήσασταν εσείς να μας ενημερώσετε για ό,τι συνέβη μετά την επίθεση του ανήθικου αυτού ανθρώπου σε προσωπικά ιστολόγια, τώρα ίσως να μην είχαμε λάβει τα μέτρα μας έγκαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρλεν και λοιποί συνοδοιπόροι καλή μας αρχή.
    Δεν θα σχολιάσω την αισχρή πράξη αυτού του "άρρωστου".Συνέβη και σε άλλους συνιστολόγους και είναι ανήθικο.
    Λυπάμαι που δεν σε ειδοποίησα στις 4 το πρωί όταν είδα να μην υπάρχει το μπλογκ σου αλλά δεν πήγε το μυαλό μου. Νόμισα ότι ίσως τα μετέφερες αλλού.
    Οτι έγινε -δυστυχώς- έγινε.
    Σας φιλώ όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιώτα μου, είμαστε μαζί και είμαστε ενωμένοι, όχι μόνον στα χαρτιά και στα δήθεν, αλλά και στην ουσία, καθώς τώρα που το ξαναστήνουμε το τσαρδί μας έχουμε κινητοποιηθεί για να το φτιάξουμε καλύτερο από πριν!

    Ό,τι έγινε, έγινε, λυπάμαι που σε αυτό το ηλεκτρονικό έγκλημα θα μείνει ο υπαίτιος ατιμώρητος για την πράξη του να διαγράψει έργα προσωπικής ιδιοκτησίας, αλλά θα το παλέψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειχα πολλες μερες να μπω στο μπλογκ μας και δεν καταλαβα το τι εγινε. οτιδηποτε βοηθεια μπορω να προσφερω πειτε μου
    πολυ ομορφοτερο το νεο. καλες αναρτησεις γεματες συναισθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριάννα μου, κατ΄αρχήν να αποδεχτείς τη πρόσκληση για συμμετοχή σου ξανά στην ιστοσελίδα μας, όπως και πριν και μετά, αν χρειαστεί κάτι, θα σε ενημερώσουμε!

    Μας έλειψε η συντροφιά σου, να το ξέρεις αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή