Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

ΑΜΕΑ του Ελλαδισταν , αει και (........ε)

...θου Κυριε φυλακή τω στόματι μου!

Παρασκευή βράδυ.
Γλυκό ανοιξιάτικο σούρουπο, και είναι ώρα για την Παν να κάνει τον περιπατό της.
ΑΜΕΑ δεν είμαι αλλά έχοντας δυο εγχειρισμένα πόδια,τρεις μετατοπισμένους σπόνδυλους και σκολίωση...πρέπει να περπατάω.
Παίρνω κι εγώ το καρότσι για τα ψώνια για να συνδυάσω το τερπνόν μετά του ωφελίμου.
Ωραια!!!!Φτανω στην γωνία Θ. Σοφούλη με Κ.Ρουσσιδου και ψάχνω εναγωνίως να δω τον Πρασινο Γρηγόρη.
Ποιός Θανάσης και ποίος Γρηγόρης?
Ενα βαν είναι παρκαρισμένο κάτω από τον σηματοδότη πάνω στην ειδική ράμπα για άτομα ΑΜΕΑ.
Κοιτάω από εδώ κοιτάω από εκεί για να διασχίσω τον δρόμο, κοντεύει να με πατήσει κάποιος γρήγορος,στέκομαι στην μέση στο σταυροδρόμι να σέρνω το καρότσι,έχω ζαλιστεί από τα αυτοκίνητα, με κορνάρουν και απο πάνω τα μαγκάκια,οπότε κάνω οπισθογύρισμα,ξελαχανιάζω και καλώ το 100 απο το κινητο.
-Να καταγγειλω μια παράβαση του ΚΟΚ θελω(εγω)
-Ναι κυρία μου...και τα σχετικά μπλα-μπλά (το όργανο της...αταξίας)
Και εκει πάνω φτάνει και ο μαγγάκος του βαν που είναι και αλλοδαπός με ένα ξεπεταγμένο γκομενάκι(κι εδώ θα γίνω πολύ μεγάλη ρατσίστρια) και στην παρατήρηση που του κάνω για το παρκαρισμα αρχίζει και με βρίζει πως είμαι κακιά και εκδικητική.
Περναει κι ενας παπούς και παίρνει το μέρος μου και ακούει κι αυτός τα μπινελίκια του!
Το 100 δεν ήλθε.
Ο τυπάς και το γκομενάκι την κοπάνησαν.
Καλέ τι να λέμε τώρα?
Αφού μας γράφους στα α.....α τους οι κάφροι που ήρθαν να χορτάσουν ψωμί στην Ψωροκώσταινα.Γι αυτό δεν μπορούν να πάνε εύκολα στην Ε.Ε.
Γεια σας ρε πολιτικοί της Ελλάδας που φέρατε όλον αυτό τον συρφετό για ψήφους.
Κι ύστερα τι να κάνει και ο μα....ς ο Έλληνας? Ακολουθει το παράδειγμα τους, γιατί σκέφτεται(λάθος βεβαια )και λέει:Εσεις κάνετε οτι γουσταρετε στην χώρα μου,γιατί να μην το κάνω κι εγώ? Και διαιωνίζεται το πρόβλημα...
Και μετα από την θεαματική φυγή του εμιγκρέ η Παν περίμενε και κανένας από τους νοματαίους που δέρνουν στις πορείες αντίρησης δεν ενεφανίσθη!
Και εκει τα πήρε η Παν ξανά στο κρανίο και έκανε το μοιραίο τηλεφώνημα.
-Λεγομαι....κλπ κλπ και συνέβη αυτό.(επώνυμα)
Απάντηση μπατσίνας :Κυρία μου να πάτε στο πλησιέστερο τμήμα να κάνετε μήνυση.
-Ναι κοπέλα μου,εγώ να πάω αλλά ένα άτομο με ειδικές ανάγκες? θα μπορούσε να πάει?
-Αυτό δεν μας ενδιαφέρει κυρία μου!!!!!΅Τα περιπολικά έχουν πιο σημαντικές προτεραιότητες...
Νταμπλας φίλοι μου ΑΜΕΑ.
Δεν είστε προτεραιότητες του Ελλαδισταν
Για τα μπαζα είστε!!!!
Κι εκει που κατάπια την παπαριά που ξεστόμισε το μπατσινίδιον της άνοιξα μια συζήτηση περί νόμων(γιατί γνωρίζω κάποια λίγα πράγματα) και το κορίτσι ήταν ευγενικό μεν "νυχτωμένο" δε, άπλα έκανε reward στην κασέτα που της έμαθαν στην μεγάλη των μπάτσων σχολή!!!!
Τελική απάντηση της Παν διότι άκρη δεν έβγαινε δια του διαλόγου
-Κοπέλα μου πρώτα να μάθετε για ποιο λόγο καταταγήκατε στα σώματα της αστυνομίας,να μάθετε την νομοθεσία, διότι αυτό που βλέπω εγώ είναι μόνο, οι βολεμένοι κώλοι σας που το μηνιάτικο σας το πληρώνουμε εμεις. Και τα στοιχεία μου τα έχετε....
Αφωνη η κορασίς....

ΚΧΕ 1610 τα στοιχεία του μαγκακου.

Αν κάποιος ευσυνείδητος μπατσος περάσει απο την σελίδα αυτή ας μου στείλει αποτελέσματα και....φιλιά!
Ειδάλως μια φωτογραφία των βολεμένων οπισθίων του ...για να φύγω μια ώρα αρχύτερα στην Ολλανδια η οποία είναι ΟΛΛΑΝΔΙΑ και οχιΟλλαδισταν....

Για τον φίλο και συνοδοιπόρο Σακη

4 σχόλια:

  1. Ζήτω μας και μας, που λέει και το τραγούδι Παν-παν!

    Κομοτηνής ήταν ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος που έφρασσε την διάβαση.

    Τι να πω? Είμαστε κατάπτυστοι που "βολευόμαστε" ως λαός, χωρίς να υπολογίζουμε τον διπλανό μας και αν ποτέ περάσουμε στην απέναντι όχθη, έχουμε και παράπονα από το Κράτος, που δεν μας προσέχει...

    Αυτό το αυτοκόλλητο του Γαϊδάρου των Πανθήρων των Δρόμων που λέει "Είμαι Γάιδαρος", είναι ό,τι πρέπει για να στολίζει το κουρσάκι του κυρίου ή κυρίας που το αμόλησε εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mαριαλένα μου, να μου στείλεις μια ντουζίνα σε παρακαλώ από αυτά τα αυτοκόλλητα γιατί την, επόμενη φορά θα δαγκώσω κανέναν από αυτούς τους εμιγκρέδες που το παίζουν "Ελληνες" με πλαστά διαβατήρια λάδωμα απο μπατσινάκια (που τα αρπάζουν) και θα φροντίσω πιο πριν...να κολλήσω λύσσα γιατί όλοι είναι φορτωμένοι στις Ηπατίτιδες τις σαλμονέλες και όλα όσα δεν φαντάζεστε.
    Δεν θέλω να εκθέσω φίλη μικροβιολόγο στο ΑΧΕΠΑ (που μου τα είπε)πως από τα 100 άτομα που περνάνε την ημέρα για βιβλιάρια (εργασίας) υγείας τα 90 έχουν μεταδοτικές μολυσματικές, κολλητικές αρρώστιες.
    Τους απορρίπτουν και τους προτείνουν θεραπεία,κι εκείνοι βρίσκουν τους επιτήδιους και με 200Ε βγάζουν βιβλιάρια(μαιμούδες) και εμείς τρώμε ...από τα χέρια τους.

    Μήπως θα έπρεπε να πάρουμε τελικά την ζωή μας στα χέρια μας????
    Ξεφυγα μάλλον από το θέμα αλλά τα έφαγα στην μάπα και τα ξέρω από πρώτο χέρι.Κι όποιος αναρωτηθεί δια του λόγου το αληθές είμαι σε θέση να δώσω ονόματα και χρονολογίες και ότι ήθελε προκύψει....
    Κι από εδώ και πέρα θα γίνω πολύ μεγάλη ρατσίστρια ακόμα και με τους ίδιους τους Έλληνες συμπατριώτες μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι κρίμα που ζούμε σε μια χώρα που υποτίθεται είναι ενταγμένη στην Ε.Ε. και μόνο για Ευρώπη δεν μοιάζει... Συγκεκριμένα στην Ελλάδα έχω δει σπάνια άτομα με κινητικά προβλήματα και άλλα να κυκλοφορούν έξω μόνα τους!Πού να πάνε οι άνθρωποι αφού υποδομές δεν υπάρχουν και αν υπάρχουν δεν έχουν πρόσβαση...Κρίμα τι να πώ! Στην Αγγλία, όχι μονο βλέπεις αυτους τους ανθρώπους έξω, αλλά γενικά όλος ο κόσμος βοηθάει στο να ζουν και αυτοί αρμονικά! Για παράδειγμα, μέχρι και τα αστικα λεοφορεία χαμηλώνουν αυτόματα, για να μπούν μέσα ή στα πεζοδρόμια πάντα η ράμπα είναι προσβασιμη γιατι προφανώς θα πέφτουν πρόστιμα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ ακόμη Αναζητώ στη Σαλονίκη τον Εισαγγελέα που είναι καταζητούμενος από την ψυχή μου!!από το 2005
    Παν καλή μου φίλη σ'ευχαριστώ πόλύ για την αφιέρωση. Εμείς τα είπαμε.
    Αγαπητοί συνοδοιπόροι διαβάστε το επόμενο ποστ σαν συνέχεια. Η Παν φταίει που μου το θύμισε ¨-)

    Πάντως αν θέλετε να το προχωρήσουμε όταν έγινε το γεγονός μουρθε σαν ιδέα να το στείλω στον Δημοσιογράφο του ΣΚΑΙ (ραδιόφωνο φυσικά) της πρωινής γραμμής που γουστάρει και διαβάζει επιστολές τέτοιου κοινωνικού περιεχομένου. Τώρα μου αναθερμάνθηκε η ιδέα.

    Ο ιστότοπος o γνωστός www.disabled.gr με τα πιό δραστήρια φορουμ συζητήσεων που εκδίδει και το περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ ζητάει τέτοια θέματα κατά καιρούς από εμπειρίες των ΑμεΑ από την καθημερινότητά τους.
    Θα το στείλω το δικό μου και Παναγιώτα δώς μου το οκ να τα στείλω πακέτο. Αν τα βάλουν σίγουρα θα ακουστούν και πάρα έξω.
    Το περιοδικό έχει πάνω από 5000 (ίσως και περισσότερους τώρα) ανα δίμηνο.
    Δεν χάνουμε τίποτα μόνο να κερδίσουμε.

    Οταν ήμουνα φοιτητής έξω από το πανεπιστήμιο στο παλιό Χημείο στη Ναυαρίνου με είχε τρελάνει στις κλήσεις η Τροχαία. Δεν σβήνεται δεν σβήνεται δεν γίνεται δεν γίνεται τίποτα και άλλα παραμύθια. Εγώ όμως έπρεπε να πηγαίνω στη Σχολή μου καθημερινά, τι να γίνει δηλ.
    ετσι είστε το δημοσιεύω και εγώ στα ΝΕΑ τότε με φωτογραφία μου ανακοινώνοντας το πρόβλημά μου κλπ κλπ αναφέροντας και σημέια που άπτονται τα ΑμεΑ. Οι φοιτητές Αμεα τέλη 70ς ερχές 80ς ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα, ευαισθησία ζώου από τα όργανα.
    Δεν παιρνόυν δύο μέρες από τη δημοσίευση με παίρνει στο σπίτι ο Διευθυντής Τροχάιας σχεδόν να μου ζητήσει συγνώμη και ότι δεν έπρεπε να το κάνω αυτό, και ότι η Τροχάια δεν είναι έτσι ανάλγητη και άλλα τέτοια τυποποιημένα κονσερβας!! Μου είπε μάλιστα ότι μπορούσα να έχω χαρτί από αυτούς ώστε να μπορώ να παρκάρω ελεύθερα υπογεγραμμένο από τον ίδιο ώστε να παρακάμπτεται κάθε διαδικασία στο εξής. !!
    Το πήρα το χαρτί, αλλά και τη κλήση που μου την έφερε περιπολικό στο σπίτι μου σε λίγες μέρες.
    Αυτά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή